Effe ergens anders......

Na zo'n somber voorjaar wil je de zon weer zien. Spullen gepakt en richting het zuiden naar de Languedoc in Zuid-Frankrijk. Heerlijk om daar weer te zijn. In het verleden het wijngebied van de Minervois meermaals bezocht, maar nu met meer intensie dan vroeger. Prachtig dat landelijke landschap met de hardgroene wijnranken op de, vaak, okerkleurige gronden. Wat een genot om te genieten van de zon en het relaxte Franse leven. Helaas is mijn frans van dusdanige kwaliteit dat een vlot gesprek er niet inzit, dus echt een leuk gesprek voeren is voor mij -op dit moment- niet weggelegd. Ik heb me voorgenomen om de draad weer op te pakken en frans tot een hoger te brengen.

Helaas kon ik i.v.m. de bagagekilo's mijn olieverfspulletjes niet meenemen en heb daarom mijn schets- en aquarelmaterialen meegenomen, die heel wat minder ruimte en kilo's claimen.




Comments